Friday, November 30, 2012

masih kah kau ingat??

haha..gedik to the max je aku nyer post title!! sajer je..
arini baru rajin/ada masa nk hapdet blog yang dah lama tak terusik ni..ntah sejak skola petang ni masa yang ada sangat la berharga..no time nk curi2 update blog..macam alasan je ek?if morning session pun sama je aku rasa hahaha lagipun cikgu skang not like teachers dolu2..bertimbun keje macam kerani..or dengan bahasa mudah..layak dapat n17 sorang..keje offline..keje online..haish..xmenang tangan beb!nk2 plak if u hold any position kat skul..nk tutup skola mula la nk itu..nk ini..n dalam 2-3 bulan lepas kecohla pasal sorang engineer baru nak naik ni ngan tulisan dia UNTUNGNYA JADI CIKGU..n for me,setiap orang tu ada tanggungjawab memasing..tak payah la nk claimed keje ko bagus..keje org len xbest..taraf kerja kilang..n even pekerja kilang pun play important roles in our economy..sbb diorang la yang menggerakkan perindustrian kat Malaysia ni..so,tak payah la nk bangga diri n anggap keje yang ko buat tu spesel sangat..ramai gak cikgu2 yang emo n ada gak yang bekap si yana a.k.a engineer cambagus ni..hmm,sumer ni rezeki Allah buat hambaNya..keje kan ibadah..btol x?so..selagi aku happy ngan apa yang aku wat..siap keje,cukup bulan pi atm amik gaji..huhu
ok..berbalik tentang kisah hidup aku..yang aku considerkan still agak tunggang langgang(sampai bila ntah bleh adapt ngan btol..en suami pun pening!)..actually salah aku je yang tak reti nk manage masa ngan baik..still!n harap2..pasni aku bleh la atur hidup ngan lebih baik tuk tahun baru ni..amin!azam tahun baru nih tau...caiyok faize!!!

No comments:

Post a Comment