Thursday, June 16, 2011

l.e.t.i.h

kalau ikut perasaan xlarat pas balik dr cyberjaya smlm(pas action songs) aku mmg dah totally x larat..penat giler badan!rasa mcm nk MC..bangun pagi tadi pun paksa diri..kuatkan hati,n pikir2 kalau aku MC today makin bertimbun la keje2 aku yang dah sedia bertimbun..bila la nk habis keje2 ni..letih minda aku ni huish!
arini sampai skola mcm bese..ngam3 kul 725am..arini org kalut sebab ada NAZIR n PPD nk datang skola..aku sampai pg tu,NAZIR sampai da..sumer dok kalut,aku lek je..sebab mood xde konon..hahahaha sampai meja aku,dok sat..amik buku rekod g masuk kelas..dah la kelas 3R pepagi tadi,berdoa je la depa ni xmenjenguk kelas aku ni..lagipun dengar2 NAZIR dtg nk tgk KSSR..selamat hihiihi
cek2 relirf pun xde nama..ALHAMDULILLAH!ada la masa free skit..pun begitu,xsiap gak keje aku..apa yg aku wat ntah..hadoii..
hari ni gak hari yang panjang kat skola.sebab?ada LADAP(Latihan Dalam Perkhidmatan) kul 2-5pm..hadoii..mula la rasa malas membuak2 dlm diri..eleh,bukan sume la yg suka nk attend menda2 camtu kan?aku antara yang xberapa nk minat sangat..kira g tu ala2 'paksa rela' la..tapi cepat2 betulkan niat..tu sume tuntutan kerjaya(rasa cam poyo plak!)..so..nk tak nk,SAYA YANG MENURUT PERINTAH je la kan???sib baik LADAP arini ok..ada gak la input berguna yang aku dapat..xde la kuar kosong je..INSYAALLAH,akan dipraktikkan apa yang disampaikan oleh penceramah tadi ^_^ n satu lagi aku suka sebab habis kul 4pm..vrooommmmmm aku balik dengan pantasnya ke umah..xsabar nk relak2 hahahaha..mcm dapat relax pun huhuhuhu
ptg ni NORA ELENA season finale..ntah apa la ending citer tu kan?layan je la..pasni xdapat la tgk abg sasa lagi ptg2..hahahahaha

1 comment:

  1. i like..nora elena dah abis..banyak episod yg aku skip. pasni layan cite lain pulak yer

    ReplyDelete