Friday, June 24, 2011

oh..mcm2..

hallow..ape khabar?harap2 korang sihat..aku?sihat2 aku la ni..nk kata sihat sangat pun x gak..yer,aku still akan berlari ke toilet kalau apa yg aku makan tu rasa xberkenan dek perut or tekak huhu..
k,xmo citer pasal sickness..aku nk citer pasal apa aktiviti aku sepanjang miggu ni sampai bz sangat lama xpat update blog ni huhu
monday-ari 1st day skola..cam bese mood keje cam ada xde je hehe..tapi ALHAMDULILLAH survived the day!ngajor cam bese,arini start guna jadual baru versi 7..g anto buku ADAB cop(yeay..dah setel sumer)pastu ada meeting pasal larian 1 MURID 1 SUKAN 1 MALAYSIA tu n pasal sukan sekolah xlama lagi..latihan sukan akan start khamis ni..
tuesday-rutin mengajar cam bese..bz siapkan keje2 yang banyak bertangguh(mark buku yang bertimbun,tapi x siap gak pun huhu sbb pale dah weng..terus balik umah)
wednesday-fyi,ari rabu adalah hari yg paling aku xbape teruja,sebab?jadual yg sangat packed,dr 745am-1235pm ada kelas..break 20 minit je masa rehat tahap 1,dush!nk makan pun rasa xbape nk kenyang or rasa nikmat makan.huhu plus,rabu petang ada koku..so..ari rabu aku akan berada kat skola sampai kul 5pm..tapi,untuk ari rabu kali ni,aku mintak ngan boss balik awal since aku ada check up kat klinik sri kembangan ni..my 3rd prenatal visit ^_^ alhamdulillah,sumernyer sehat..esp baby..normal hearbeats.n semoga dia membesar ngan sihat n sempurna inside my womb ^_^
thursday-arini start latihan sukan.aku cikgu umah KUNING. kali ni,aku kena jaga sukaneka bebudak djh 1..aduhai,bebudak yang suka sangat nk main n tak dengar cakap..huhu acara tuk diorang ni ada 2 je,1- lari 50m n 2-kutip pundi kacang..so far,baru wat no2 je since padang penuh tuk bebudak tahap 2 buat acara padang. pas rehat lak ada ceramah YAKULT..yeay,dpt yakult free..(kalau tau xpayah beli haha) tapi aku still suka VITAGEN compared to YAKULT..ntah,sebab yakult dia rasa manis sgt..pada aku laa....ptg lak,ada LADAP sampai ptg..weng2 dah pale nak layan sampai kul 430..abis je,tanpa berlengah..vroommmm aku balik..xlarat dah..sampai umah terus uwekkkkk..huhu
friday - arini..pas baca yassin,sambung latihan sukan..arini agak kelam kabut sebab banyak menda nk kena submit arini..n mcm bese aku lum siap(padan la muka) arini gak aku drive sendiri since aku rasa mcm xpat siapkan keje before 1230pm..lagipun ada meeting pasal open day this coming tuesday n post mortem for the mid year test aritu..selalu pun mmg aku drive,just ari jumaat je mr hubby send me to work sebab nk lunch sesama..tapi,xleh nk balik lewat gak since dia kol suh balik cepat lunch ngan dia..iyolah,melawn karang dosa plak hehe..
tu je la...sampai umah,makan..relax2 sampai ptg(tido!) n skang tgh d/load citer korea hahaha..k la tu je update saya sepannjang mingu ini..sekian!

No comments:

Post a Comment