Thursday, May 5, 2011

chicken?NO..NO..NO

hallluuu..pekabo?sehat?aku xbape nk sehat..paham2 je la kan?arini ada meeting kat skola..n bleh la drag lelama..aku dah memang tak leh nk concentrate..berat tul kepala..dah la jauh nk drive balik umah huhuhu memang tak larat!
pe yang aku nk share for today,pe yang aku rasa start this week.pe yang aku bleh cakap,aku dah tak bleh nk makan ayam dah !!ayam yang selalu jadi menu pilihan utama sekarang dah kena pangkah beso2..bau pun bleh pening..pelik?memang pelik ^_^ n fyi,dah dekat sebulan lebey aku tak masak..sebab tu la takde post2 makanan kat blog ni..even bau nasi masak kat rice cooker pun bleh turn akunye nausea..bistu?xkan nk makan beras?hahahaha sian my hubby,kena beli food kat luar or we just dine outside..my sister pun xpasal2 kena makan kat luar gak before balik umah,sebab dapur umah xbleh berasap kalau aku ada..kalau x,akibatnye...aku akan melepek tak leh wat keje..dah la keje banyak..hadoii!
n skang kat kantin or bebila aku rasa nk mkn nasi..lauk pilihan ialah ikan!ikan goreng sambal hehe..suka bebeno n even for dinner tonite,i asked my hubby to buy me 'nasi kerabu'hehehehe..so now..2 benda yang dah kena pangkah sejak 2 menjak ni..
1)telur ayam n apa2 je yang berorientasikan telur eg kek,jejemput etc
2)daging ayam xkira la masak apa pun..ttp x menyelerakan!
hmm,pasni xtau le apa plak...n satu lagi..perut ni xbleh kosong..kekadang aku rasa banyak dah aku makan,sat g malam bleh la terjaga..lapar!hohohoo..ni 'dia' just that small..just imagine if dia dah besar sikit..waahhhh...watever it is,hopefully aku bleh go through this process smoothly n doakan le sumenya ok n selamat yer ^_^

3 comments:

  1. bese la faize.. tu pun yg aku rasa dulu. KFC tu rasa busuk giler! kene je la tahan sbb hari2 lalu kat KFC bwh ni.. hadoii... so gd luck la ye. but i missed those moments! alamak, terasa nak preggy balik la.. kwangkwangkwang

    ReplyDelete
  2. faize take care..kalo lapo tgh malam tu minumla susu panas..best ooo..

    ReplyDelete
  3. di:yup..tu la yang aku wat so far,susu panas cicah ngan roti or biskut..layan je ^_^

    ReplyDelete