Wednesday, May 25, 2011

da very 1st peek ^_^

hello..arini nk share something yang happening la kiranya for both of us- me n hubby..today is my 2nd prenatal visit kat KKSK ^_^ plan nk gerak cepat..konon mr hubby kata da night before tu" kul 630am dah gerak..xmo gerak mcm syg g skola..kul 7 dah start jam.." eleh,aku iyokan aje..hehe

tapi,pagi tadi..dengan dia tdo lambat layan game ANGRY BIRD(xtau kul bape dia masuk tdo!dasat tul laki aku ni kalau dah men game!nyesal aku ajo dia men game tu..hahaha) last2 gedebak gedebuk pas light break1st..dekat kul 730am la kitorg gerak dr umah hahahahaha..

sampai kat KKSK dlm kul 812am(seperti yang tertera kt no.giliran aku 3018) n setelah tggu punya tunggu...dlm kul 9++ baru la kena panggil..amik berat+tinggi+urine+blood test sume...pastu kul 10 lebih baru jumpa doc..hadoi..lama btol!sabo je la ek..

masuk je bilik doc,dia suh baring..nk scan ^_^ ada la 3 minit aku baring baru la doc dtg,amende yang dia godek kat PC ngan nurse tu..media player tak leh men la,kena block la..dush!pape je r diorg ni..

Tadaa..here’s da sneak peek inside my womb..i’m 11weeks and 2 days preggy now!subhanallah…

Seyesly,speechless sebab really tak sangka akhirnya dapat gak merasa moment camni..yerlah, we all da kawen almost three years(heh?da nk 3 tahun?mcm baru je hahaha perasan!) n masa ni mr hubby takde sekali..so dia sangat bengang je bila aku msg dia “dah scan!” haha..kuar je dr KKSK,cepat2 dia amik buku pink aku n belek scan ni..happy to see him smiling n excited like I did ^_­­_______^

After that,apa lagi…pi breakfast n basuh kete yang berkelapuk sangat dah tu huhu…sian dia -__-

So,dats all yg aku nk share..next appointment 22/6..ptg plak,yelah..xkn nk cuti lagi..dah la cuti ada 7 hari je setahun..tapi kena gegas la sikit,maklumle kota warisan ke SK dah ½ jam..nk g KKSK lagi..kang dah berduyun plak org..

Ok,doakan yg terbaik tuk both of us n semoga sumernya selamat ^__________^

2 comments:

  1. alhamdulillah faiz...congrats..dis time is the best moment for both of parents so enjoy yor pregnancy weeks..

    ReplyDelete