Sunday, May 22, 2011

cute fish terapy...

last Saturday,aku ngan dua org adik lelaki aku yang ensem- LUQMAN n ASYRAF g la JUSCO EQUINE. Tujuan utama nk cari barang si acop..yelah,budak nk g BTN..nk cari baju putih la,seluo itam la memacam lagi..layankan aje..yg penting byo sendiri haahahahahhhaha
JUSCO sale..tapi kewangan tak bape mengizinkan utuk aku layan si SALE tu..lagipun takde apa yang btol2 aku berkenan nk beli(alasan sedapkan hati heehehehhehhe)
dah penat pusing2 cuci mata n cari barang acop yang xjumpa pun..kitorg pun mengambil keputusan blah dr situ..tapi..jeng3
keluar je dari JUSCO...tetiba aku ngan luqman bleh ter'stop' kat satu tempat ni..hohohoho

'CUTE FISH SPA'!(bebudak ni suka btol tgk ikan2 pemakan sel kulit mati tu..haha) n ntah mcm mane bleh end up aku ngan luqman bleh decide nk wat terapi ikan tu..weng2 tul hahaha,btol ke kitorg ni?? rm5 for 10 minutes..kejap je 10 minit..ok kot,detik kami dlm hati..hahahaha
amik ko,sekali kitorg letak kaki kitorg dlm pool tu...zasss sume ikan2 tu serbu kaki2 kitorg,..waaaa,geli tak hengat..adik aku sampai kuar tears tahan geli..n it was the longest 10 minutes in our lives!seyesly!!!
ikan2 yang lapo sangat..sampai ke sudah banyak je ikan2 kat kaki aku..banyak bebeno sel kulit mati kat kaki aku ni..hadoii...memula berani sebab tgk2 ikan2 dia kekecik je..but then,bila letak kaki..bleh lak ikan yg bebeso sume dtg..geli2!
ni plak ikan2 yang sonok makan sel kulit mati kat kaki luqman..hehehhe..dasat ikan2 ni..luqman siap bleh buat lawak,sib baik takde ikan yang timbul sebab kaki busuk..hahahahahhahaha
after 10 minutes,the session habis..hah!lega giler....tapi,after all..best la..n mcm nk g lagi..
citer kat mr hubby..dia pun nk try gak nnti..korang dah pernah buat?

1 comment:

  1. Wah bestnya faize! Aku pun penah rasa nk try. Tp x jd sbb geli. Hehe

    ReplyDelete