Tuesday, July 12, 2011

aku boleh!

salam all!harap sumer sehat...me?mcm bese..xberani nk kata sehat sangat,sebab memang takleh nk predict what will happen next..sebab kekadang tetiba je kepala pusing2..round and round huhu
nk story pasal semlm sebenonye,semlm ari cuti sempena LARIAN 1 MURID 1 SUKAN 1 MALAYSIA.. yeay!sy sangat mmg sangat cuti..jadi dikesempatan itu..aku pun amik keputusan tuk pose(pose ganti x abis lagi..aiyoo) actually dah pernag try pose beberapa mggu lepas..nampak mcm ok..lagipun ari cuti kat umah..apa ada hal?aritu sekolah pun ok(iyeke?)
makanya..eventho cuti..idokle aku dok bersantai je kat umah..mcm2 gak la aku wat..n nampaknye ok je la siap leh masak buka lagi..n it signified that i'll be ok kot for me to fast..yela,ramadhan dah nk tiba...happy sngt!n harapan aku..semoga Allah beri kekuatan tuk aku tunaikan rukun islam ke3 tu ngan jayanya..kalau bleh xperlu la ponteng2...korg dulu masa preggy ada skip fasting x?

No comments:

Post a Comment