Wednesday, July 6, 2011

minggu yang penat..

salam semua..eventho arini baru ari rabu,still rasa dah xlarat nk ngabiskan minggu ni. minggu ni memang minggu yang sangat2 memenatkan..pesal apa?sebab this coming saturday is skola aku punya Sports Day!jadi..harusla hari2(ekceli dah start dr last week) every morning training bebudak tuk sukan n sukaneka. i in-charge tuk sukaneka bebudak djh 1..huh,sangat letih sebab nk melayan karenah bebudak kecik yang ramai cam semut ni huhu..
tuk diorang ni,memula ada 2 game je..50m sprint ngan sukaneka(campak pundi kcg dlm gelung n leret bola)..xseperti tahap dua yg ada mcm2 game,jadi bebudak ni cepatla habis training..before recess dah melangok tak tau nk watpe..huhu n rasanya sampai arini xbanyak objektif dlm kelas yang mampu dicapai(poyo!)
apa yg aku nk share ngan korang kali ni membuatkan aku pelik..pelik ngan bebudak kota warisan ni..or mmg bebudak skang ni ada yg camni?seingat aku zaman aku kecik2 lu kat skola xde la kes camni..masa aku dok kat SK Simpang Jeram pun xde case camni..hoho
aku kan jaga bebudak umah kuning..yer,aku ialah cikgu rumah kuning yer..jadinya,aku kena la menyelia bebudak yang akan main tuk game2 dlm sukaneka ni..kan best dapat main sukan?tapi..yg wat aku pelik..dah la bebudak umah kuning ni bape kerat je..bleh la hampir separuh budak pompuan umah kuning ni bleh suh main..sume xnk main!huh..xpaham aku..org len dok terkinja2 nk bersukan/main..dah tu yang ko pakai sport attire watpe?n bukan pompuan je ok..ada gak bebudak lelaki yang xmo main..siap nangis2 lagi..apa kejadahnya diorg ni?confused aku ngan member aku sorg ni..kenapa?why oh why?jadi..pada kawan2 yang dah ada anak2 tu..didik la anak korang jadi aktif ye..play more learn more...hihi insyaAllah anak aku nnti aku ajak n ajar dia jadi aktif..tapi jangan aktif sangat..pening gak aku nak melayan hehe..

No comments:

Post a Comment