Friday, July 15, 2011

nk tunjuk hebat ke?

salam all..wah,baca title mcm marah je..yer,hakikatnyer mmg agak marah la..ngan sape?ngan sesetengah drivers kat mesia ni..esp yang ari2 aku jumpa g n balik keje..dush!kenapa aku marah?meh aku list kan sebab2 nya seperti berikut:
1)yg paling aku mencik - nk belok xreti nk bagi signal!susah sangat ke??
2)bawak kete slow tapi dok lane paling kanan..aku dahle lambat ni..lg nk terhegeh2..huhu
3)bawak kete cam dia sorg je nk cpt..men cilok2..hello,kadang2 org mcm awak le yg wat jd eksiden!
actually ni la yg aku alami semlm ptg..sangat hangin aku..sib bek aku pose smlm..aku drive cam bese la..xlaju n xslow sgt(yeke?)..n dr simpang kat KW lagi ada 1 myvi putih ni kat blkg aku..sangat closed ngan kete aku..aku laju la sikit mo kasi jarak..n ok je..tapi ntah camne bila nk sampai kat traffic lite dengkil,dia ada kat blkg aku balik..aku pun g la kanan..nk bagi dia jalan dulu..tup2 dia kekanan gak..ko x nampak ke aku dah signal ke kanan???sikit lg nk berdentum!b***h btol..huish hangin dah aku..sampai kat traffic lite..dia amik kiri aku amik kanan..eleh,pakcik..comel je,sama tggi je ngan seat kete..hmm..pastu kat traffic lite aku managed to mencilok n dapat la depan sikit dr dia..n lega sikit sebab dia ada la dlm 3-4 kete belakang aku..sampai kat cyberjaya,dia ada kat belakang aku balik..hish!malas tul..mls nk speeding aku bg dia lepas dulu..n sama mcm td..dia wat hal gak..haish!sib bek la dia kuar kat MEX..hah!kalau sampai SK mcm tu..xtau le..hohohoho
kesimpulannya,berhati2 la di jalanraya..bukan milik ko sorg eventho kete ko canggih n mahal camne pon,ok?jangan sampai disebabkan kealpaan anda jadi kesengsaraan org len..hmm..

1 comment: