Monday, July 25, 2011

my BESTday


salam uols..akceli this is backdated post..supposedly i posted this a week ago,da type sikit da..but then got to hold sebab ada yg lebih penting tuk disetelkan..last week ada pemantauan SBOA,then bx wat exam papers plus xfeeling well some more huhu..
so..without further ado,this is wat i want to share about my special day a.k.a my BIRTHDAY that was fall last MONDAY/18 JULY..hehe feel like gedikz plak.hhahaha
dat sunday,hubby balik pretty late from work(yes!ahad pun dia keje..wat a workaholic..tensi!) n setelah ada adegan merajuk sikit2 sebab planned nk g floria xkesampaian..tensi2!n to solve the ketegangan we all g tgk fireworks since both of us sangat2 like fireworks ^_^ we all sampai tepat kul 10,as it was tentatively showed up..ramai giler dah org tggu..tapi tunggu punya tggu..xkuar2 pun!mo marah gak di hati..plus pale dah pening sebab lapo sudah..at last at 1045pm..kaboom!masa tu hubby dah nk start engine blah dr situ..tp,sib bek i nampak
dr side mirror..yeaa!da fireworks..hubby terus kuar n shot some pictures..me?happy la..hehe sib bek lum blah,kalau x memang sesia je,kan?
pas abis tgk fireworks yg cantik2 itu..we off to Cyberjaya..OLDTOWN WHITE COFFEE ^_^
mengoder makanan xhengat sebab lapo..sib bek hubby redha je ngan wife dia ni,actually he's happy that my appetite tune back again..dia lagi riso kalau i xselera makan or muntah2 balik..nk wat camno kan?lumrah la tu..huhu

hubby with his dish..yummy!

me(hoho..sangat xcun..eh?dulu cun ke?haha) with my dish..pun yummy gak..tapi xhabes..apada..

ni la yg kami ordered dat nite..giler kenyang,soknye i pose..sebab cam dosa je mkn bebanyak(byk ke??) camni hahaha..
makan punya makan sampai kul 12 lebih gak..hubby wished me at the restaurant..he simple wrote the wishes on da bill!bengong tak?yer..tapi tu la yang dia wat..sabo je la..then,since da pretty late..sok both of us keje..so we better off home..kalau x,mo 2-2 terlajak sok pagi..naya je! sampai dlm kete..hubby sementara tggu engine panas,hubby suh buka dashboard amik roadtax..yer,keesokan harinya roadtax vios ni mati..tadaaaa!!!i saw a box with a red ribbon!huwaaaa...he got me!n out of sudden,maybe sebab so touched..tears were falling out..fyi,this is da first time ever ppl surprised me on my bday since i always can smell what ppl were up to..n kantoi!n this was his 2nd time actually..love u more la ENCIK AZWAN!muah3... n at that moment mmg speechless sampai he asked me "suka x?" giler x suka..huhu he said this is da best he could do..yelah,he knew dat recently there were so little time dat we had chance to spent time together..he was so sorry,but..what to do..tuntutan kerjaya konon..ok la tuk encik abg..redha je la saya..hmm,after all..dia keje tuk kami gak kan?
k kembali kepada hari best sy..

tadaa...ni la benda yg ada didalam kotak yang berbalut cantik tadi..bleh tahan la bau dia,hubby sangat suka bau dia..ikut suka u la ^_^
a birthday is x complete without a cake kan?so rasa ralat sebab xdapat mkn kek tahun ni..SR dah tutup da..huhu nk cake..dok merengek2 ngan org sebelah..xkira nk kek gak,n asked him to come home early tmrw n took me to SR..i want to eat cake!!! but as usual,ayat cliche dia skang.."abg xjanji eh syg.." huhuhuhuhu..sampai ati..mencik!
so..sok pg g skola cam bese...hubby texted me dat he couldn't make it..dia kena siapkan mesin dia..n xpat kuar ngan i mlm tu..sedey!!! pulang la dr skola ngan perasaan yg hampa n lapo(maklumle pose kan...)
sampai umah,opened da door...eh?ada note on the table..jeng3,note from him! he wished me again(for 3rd time) n sorry sebab dia bz2 sngt n xpat spent time ngan i n plz open da fridge as there's something spesel for me..apakah?nebes...dan tanpa berlengah..g la buka fridge..huhuhuhuhu..he touched my heart again!jahat ini org!!!! ada CAKE ..sib bek la i pose,kalau x banjir dah umah ni hohohohoho

this was the cake he bought..chocolate cheese from baker's cottage(wrongly spelled my name!)..sedap sngt!!tenkiu hubby ^__________^

i terus kol dia..jahat2!mana aci wat i camni..hahahaha..so aritu tu berbuka spesel sket sebab ada kek..hehe n tak lupa spesel thanx to my sister n her fiance as they accompanied me that day..
tu la dia cerita pasal my BESTday..n so far..that was my BESSSSTTT birthday ever..n feel more blessed as He gave me this opportunity to live n enjoy my life as it is..grant me with many things in life,whether expected n unexpected,surrounded me with the ppl who love me as what i am..n da best thing is..awarded me with the very special gift..something alive in me..n he/she is growing healthily day by day inside my womb..what can i ask more?ALHAMDULILLAH...
so,all..that is all i wanted to share...as we get older..as we gain more experiences,as we know ourselves better..we should be more grateful n treasure whatever we have day by day..THANK YOU ALLAH ^_^ i'm blessed!



3 comments: