Thursday, August 4, 2011

3rd ramadhan...


hi..arini dah 4th ramadhan..tapi aku nk gak citer pasal semlm sebab smlm x sempat nk post!(apaje yg aku wat semlm..dok tgk tv je pun..)
smlm,ari Rabu supposedly is a tiring day since Wednesday is a KOKU day..tp,sepanjang bulan pose ni no KOKU(yeaaayyyyyy!!!!) so balik awal smlm(yeayyyyyy lagiiii) bila dah balik awal mula la aku rajin skit nk masak buka ni..aiceh!jadinya semlm aku planned nk masak MI HAILAM ^_^ aku mmg suka mi hailam especially yang abah aku masak..mmg super power ^_^ jadinya,after skool smlm aku menyinggah ke kedai runcit kat area SKKW..ramai rupanya cikgi2 SKKW kat kedai tu hahaha..memborong la kami mengikut menu masing2.
malas mo citer panjang lebar..ni la hasilnya..

mi hailam versi aku..alhamdulillah menjadi..n sedapppp!

aku punye style kalau berbuka mesti ada kuih n benda2 berkuah/bubur manis or dessert bak kata omputih..kalau x,rasa cam x complete je(teruk btol!)
jadi,tuk menu semalam,dessert paling senang gaban aku buat(tapi..sebenonya aku suh adik aku wat since aku bz masak kuah mi hailam konon)


ni la dessert nya..sagu gula melaka ^_^

(dessert ni fav my hubby hehe..suka btol dia smlm bila nampak mende ni dlm fridge hehe)

air plak,dengan tanpa rasa bersalah g wat akir sirap bandung soda..sorry,xsempat nk snap pic..haus bebeno..hahahaha
tuk 4th ramadhan ni..buka pe?nantikan entry seterusnya..hahaha(perasan cam ada org je yg menanti...haha)

1 comment: