Friday, August 26, 2011

last week ramadhan @ SKKW

salam all..pejam celik pejam celik dah nk habis ramadhan kan?rasa mcm baru je mula pose..tup2 arini dah ari ke 26..huish..xsangka berjaya gak aku mengharungi Ramadhan kali ni..alhamdulillah (eventho ada gak skip bape hari huhu..xberjaya gak nk pose penuh T_T)
nk share ngan korang aktiviti yg dijalankan kat skola aku in this very last week before our break for hari raya(yahooo!!)
on MOnday-Tuesday-Wednesday..nothing spesel since hidup agak huru hara dengan kehadiran Mrs Kathleen- our mentor for program penutur jati tu.agak stress sebab memasing dah pasang mood santai nk raya ni..oleh yang demikian,aku mengambil pendekatan yang agak..agak apa eh?hahaha.xtau nk classify kan caner plak ngeh3..aku tlh dibooked oleh beliau on Wednesday since on dat day aku ada 1 kelas Yr 3 n 1 kelas Y2..da la aritu turn class 3R..kelas yg 'paling aku suka'...nasible....n dia dah outline kat aku apa yg dia nk tgk aku wat..for Yr 2 dia nk tgk aku ajo phonics while for my Yr 3 plak,WH Questions..adoyai!hmmm..sukati la labu..da nite before tu aku g OU..so balik da lambat,lari sume aku punya plan nk watpe..so,as a result..aku mengajo just chalk n talk je aritu..apa yg aku gambarkan kat kertas tuk lukis cecantik..aku wat b/board je..giler pemalas..n hari tu seyesly..i was so damn sleepy!!! n berjaya harungi hari tersebut dengan ..nk kata jaya..idokle sangat..tapi bleh la tu hihihihi
on Thursday plak,skola aku wat sambutan Ambang Kemerdekaan..yela,this yr National Day kan fall on hari raya..so sambut awal..plus sambutan peringkat kebangsaan pun akan diadakan on hari 1 Malaysia nnti...so bermcm la event tlh disusun oleh penyelaras program..ucapan2 n persembahan murid..bleh la..agak happening gak la..
on friday plak..tadi le kan..ada majlis khatam quran n penyerahan duit raya tuk budak2 yang kurang berkemampuan,anak2 yatim n murid2 baitul sakinah..n diikuti program bersalam-salaman sempena ari raya...huish..punya la ramai budak2 SKKW ni sampai lenguh kaki akak berdiri..hadoila!
tu je la..aku ada snap few pics tuk sambutan ambang kemerdekaan tu..nnti la aku upload..yg tuk event arini nk snap xleh since batt weak..aku ni mmg pemalas nk charge phone..menyusahkan kan?
k la..tuk sumer.selamat hari raya maaf zahir batin yer !!!

No comments:

Post a Comment