Saturday, August 27, 2011

ghaye3!!!

salam sumer..ramai yg dah pulang ke kampung halaman memasing nk menyambut Aidilfitri bersama keluarga n sanak saudara..wah mcm ayat dlm TV plak hehehehe...aku still kat sini lagi..mlm kang or to be exact very early in da morning baru gerak balik ke muo..setelkan kemas umah sini dulu..kalau x..haish,malas mo cerita la..maklumla aku ni kan mmg sangat 'rajin' orgnya..kah3
oleh yg demikian, aka dengan ini saya mengambil kesempatan nk mengucapkan SELAMAT HARI RAYA buat sumer saje yg mengenali diri saya ni..n nk MOHON AMPUN ZAHIR BATIN atas sumer salah n silap yang saya 'TER' OR 'ME'lakukan yg telah buat hati korang terguris..yelah,sedia maklum la kita ni kan manusia biasa..xlepas dr melakukan kesilapan..tapi jangan la dok guna phrase tu utk terus melakukan kesilapan ^_^
harapan aku pada raya ni..semoga semua org dlm family aku especially (both families) akan lebih diberkati n ukhuwah yang terjalin akan lebih erat sempena Syawal yg mulia ni..buang yg keruh amik la yg jernih..
n this is da first ever raya aku ngan baby in me! eventho xpat melaram sakan ngan baju2 yang berpesen2..tapi happy sebab knowing dat INSYAALLAH next raya..we're gonna celebr8 raya with the new member in my family..mesti best,kan?
k la.....pada yang nk pulang berhari raya(mcm aku) n pada semua la yg akan berada di jalan raya tuk beraya nnti..HATI2 DI JALAN RAYA yer...pandu cermat jiwa selamat,ingatlah org yang tersayang ^_^



No comments:

Post a Comment