Friday, March 25, 2011

adoii..sakitnye!

hye!selamat hari jumaat~penghulu segala hari ^_^
just got home n baru la ada masa,rasa hepi balik umah arini sebab sok cuti yeyeah!bleh bgn lambat ^_^v
arini nk kongsi ttg pain dat i felt since i woke up this morning..giler sakit,sebab apa?cecita..cecita..hahaha
2-3 hari ni kan sibuk ngan ACTION SONGS n semalam la paling gaban since wat careography baru,n harusla aku sebagai cikgunya menunjukkan step2 yang sepatutnya..n aku plak wat step yg need byk movements..hambik ko,semalam xde rasa apa pun,bangun pagi tadi............PEERRGGGGHHHH! rasa nk menangis kat toilet,sib baik toilet duduk..kalau toilet cangkung??lu pikirlah sendiri huahuahuahua n sib baik gak la umah aku ni ada lift,kalau kena turun tangga..mmg aku xg skola la hari ni T_T arini plak banyak kena turun naik tangga..lagi la haru..
moral of the story:rerajin la exercise,kalau tak..jadila insan terpilih mcm aku ni..bila gerak lebih sikit memula sakit otot..hahahhahahahha bongek!

No comments:

Post a Comment