Thursday, March 24, 2011

thursday or 'thirstday'?


ellop?arini pun lambat nk update blog,sebab?cam bese..bz kat skola,xde masa nk bertenet!mggu ni bz sebab kena careograph step dance tuk action song(wah..dah mcm linda jasmin dah ni?hahahaha) smlm ptg dah diskas ngan my collegue KAK DEEB nk wat caner,so arini nk demo la kat bebudak aku ni,n aku ada tugas kejam arini..kena wat elimination since we only need 15 pupils je for action songs,dah mcm AF dah ni,seyes tak tipu coz bebudak yang aku n kak deeb eliminate sume wat muka marah n nangis2 bagai..aduhai,relax babe..ni bukan AF ok?n ada sorg pupils ni siap mak dok kol tnya apsal anak dia xpat msk n tanya apa kriteria yang kitorg cari yg xde kat anak dia?ni mesti stok parents yang sukakan dunia glamer ni,ala2 tom tom bak la..aduhai memacam ^_^owh,lupa...pagi tadi aku kena observe ngan GPK1 aku,wah..jiwa kacau dah bila nampak dia tercongok depan pintu kelas pagi td!n dengan coolnya aku berlagak bese n wat kelas tu mcm dia takde kat situ n alhamdulillah,everything went just fine n she was happy with the way i did for today,YEAH!!! pas recess,terus la pi trn bilik muzik sampai waktu balik membzkan diri ngan careography baru tuk action song,berpeluh2 aku..dahsyat!patutla cikgu linda jasmin tu leh dapat body camtu...hmm,kena dancing selalu ni..wah!azam lagi ^_^
ptg lak........ha ni yang paling aku tak tahan,ada NATIVE SPEAKER WORKSHOP kat PKG SALAK,n sorry ler MR PHIL sebab we were late,ngeh3. topik dia arini pasal phonics bla bla bla....n bleh dikatakan interaction yang btol2 berlaku hanyalah si MR PHIL tu ngan 2-3 org cikgu yang dok depan2 tu..kami2 ni more into chit-chatting..hahahahaha lawak2 jadinya,tiada 'pendapatan' dlm w/shop arini kecuali dpt kenal ckgu2 dr skola lain n tau ..owh,kat sini rupanya PKG SALAK hahahahaha..tp,next week ada lagi..hadoii!jadinya dlm semingu 2hari la aku balik lewat,rabu ada KOKU n KHAMIS lak ada W/SHOP ni...dah la ptg je j
alan jam xhengt nk masuk kat area umah aku tu..nangis la nk sampai umah...

sammpai umah mmg xlarat nk masak,suh adik aku-huda g paso beli roti bom je..k
eje berlambak x siap lagi ni,k la..nk g wat keje tp mata dah ngantuk..camne???

ni la hasil bengkel tadi..hahaha,nampak sangat x bape menumpukan perhatian,sape suh wat w/shop time tdo aku?muahhahahahaha

No comments:

Post a Comment