Tuesday, March 8, 2011

update~hoho


hello,it's been a while..(actually berkurun kot haha nampak sangat hangat2 tahi ayam je)..i'm back!! lama giler x jenguk smpi lupa dah apa pword hahaha..
what make me writing again?ntah..rasa macam ada masa n at my skul ramai je org ada blog.n my friends pun sama,so bila ada yang tnya.."faize,u xde blog?" n..wat i rase~camne nk jawab ni?nk kata TAKDE- mcm ada (blog ni la,kan?)..n nak kata ADA plak,cam mati segan mati x mau je blog ni..xpe..no worries,this time i will make my effort to update n make this blog look like other blogs..INSYAALLAH ^_^ lagipun,many things to share this da
ys..bout my new skul,new apartment(yes!now i'm living wif my hubby,yeay!) n many more..so,that's all for the start..have a nice day!

wanizes~ "The difference between the impossible and the possible lies in a person's determination" BY Tommy Lasorda
thus,hopefully i'll be more determined blogging ^_^


~wanizes forever~


No comments:

Post a Comment