Saturday, March 26, 2011

jangan serik yer!



arini makabah mertua,cik aco's family nk datang. iera(adik my hubby) kol n informed us yang derang nk datang..ada kenduri kawen kat SHAH ALAM n nk singgah kat umah,ok..no hal je ^_^
so bgn pagi td(huhu sabtu kena bangun pagi!xsuka!)kemas umah...n prepare nk hidang apa tuk mereka2 ni..hubby kata masak simple2 je since derang kat nk g kenduri..owh,ok ^_^ so start kul 11 bersilat la kat dapur tu,i masak bihun goreng je n ice lemon tea. for desert lak, i buat red rainy fruits <--refer previous entry
kul 130 hubby balik dr keje,xsampai lagi derang..rupanya derang g SHAH ALAM lu,n dlm kul 5 lebih baru derang sampai desaminium ni,n lupa nk gtau..i just masak tuk 10 org makan since ingatkan derang je nk singgah..tup2 my dear hubby kol dr umah uncle dia(he went there to amik derang sebab xtau jalan pi umah kitorg) suh buat air lagi sebab dlm 20 org nk dtg,family cik arin-my hubby's uncle yang dok lestari perdana ni pun nk datang singgah n ada 1 family adik my hubby..haaahh??aiyoo..kembali aku bersilat kat dapu
r..
sampai2 je,terus gelap umah aku ni..yerla..umah aku ni kan kecik je..sekali masuk ramai2 mcm kesian lak..huhu,ni yang wat aku rasa semangat nk beli umah ni huhu


sambil melayan citer spongebob...
ntah apa situasi masa ni..tgh sibuk bincang projek sarang burung gaknya ^_^

cik su & family balik dlm kul 6 tapi yang nk balik muo pas maghrib baru gerak balik,sempat la i msk dinner(bersilat lagi kat dapur tapi kali ni huda tolong)

sekian saja hehe,jangan serik yer datang umah i ni...^_^

2 comments:

  1. oit, cepat2 beli umah...tp make sure, hall nye besar utk menampung ahli keluarga yg semakin membesar.ehehehhe... tuh sebab aku uat hall umah aku besar, pasal semua ahli keluarga & sedara mara semakin membesar hari ke hari...ehehe..

    ReplyDelete
  2. tu la kan..mmg plan nk beli umah gak,insyaALLAH..doakan la yer ^_^

    ReplyDelete