Thursday, March 31, 2011

kete oh kete..


salam uols..kereta,tanpanya kita jd x tentu arah..ala2 patah kaki la..tu la rasanya masa my car was sent to the workshop pas eksiden kat ioi aritu..
org len ada kete,aku pun sibuk nk ada kete gak...tapi bila ada kete ni,aku mula rasa yang costly gak bila ada kete..ngan nk byo kat bank every month,kena basuh every week(or every months haha),service la n memacam lagi..n recently..kena tukar tyres..dah botak licin dah!gila ganas dah...my hubby ada pesan,jangan bawak lelaju tayar belakang dah botak..tapi mcm xamik pusing sangat..tapi satu hari tu,before g Perak singgah kat car wash..yerla,kete dah macam org baru kuar estet..aku bukan malas,ok?hujan je manjang...so kalau aku basuh hehari pun kotor gak...kan?kan?hehehehe..so,adik aku la pasan n tegur pasal tayar belakang kete aku tu..baru la aku tgk...hah?dasatnya?!!patutla my dear hubby pesan banyak kali jangan bawak lelaju(mana ada laju,sikit punya berhemah aku bawak kete,paling laju pun 140km/h je ^_^)
jadinya..untuk itu,terbangla beberapa RM tuk mengganti tayar tersebut huhuhuhu...n ada lagi nk kena tuko ni,minyak enjin n brake pad pun jua..aduyai..ada sapa2 nk sponsor tak?

mesti kete saya sangat hepi dapat tayar baru..sy pun terpaksa hepi..yeay!

5 comments:

  1. perrghh..vios tu..mmg le maheiii..aku basuh kete time koto sangat je..3/4 bulan skali kot..

    ReplyDelete
  2. sbb tu laaa sy yg bru keje ni x berani lg nk beli kete.huhuhuuh

    ReplyDelete
  3. di:3/4 bulan sekali..dasat ko ni..aku sebulan xbasuh kete pun dah riso n kesian tgk kete aku tu,aku rasa mcm dia jeles je tgk rakan2 kete yang lain body bersih berkilat,dia bertapuk ngan debu huhu..dah la xpernah polish ke wax ke..sian tul kete aku ni..
    patung hujan:eleh..setakat umah belakang skola,tak beli dulu pun xpe,kumpul duit bnyk2 wat down payment,nnti bebulan xbanyak sngt nk kena kuar..ok?

    ReplyDelete
  4. Sian kete ko faize.. mesti dia majuk.. hehe

    ReplyDelete
  5. ok sweety, sbb xleh beli kete, ku tumpang laa anda2 ye g jumpa pilip tiap mgu

    ReplyDelete